گلگشت

گاهی یک لبخند پایان خستگی است. امیدوارم اینجا مهمان یکی از آن لبخندها شوید.

گلگشت

گاهی یک لبخند پایان خستگی است. امیدوارم اینجا مهمان یکی از آن لبخندها شوید.

بین مکالمات تلفنی

پیشنهاد می شود بین مکالمات تلفنی تان این جملات را بگویید

با توجه به تایید خرید دستگاههای شنود از شرکت های نوکیا و زیمنس و استراق سمع مکالمات تلفنی تان این جملات را می توانید استفاده کنید.
این مطلب از روزنامه اعتماد ملی است و فوق العاده جالب است:
پیشنهاد می شود بین مکالمات تلفنی تان این جملات را بگویید:

-
برادرا خسته نباشن.

-
آقایون یه لحظه گوشی! من میرم آب بخورم و بیام!

-
برادرا ببخشین الان ساعت چنده؟

-
داداش ما حرفمون طول میکشه یه وقت مزاحم شما نباشیم.

-
برادرا یه لحظه گوش نکنن مسئله ناموسیه.

-
آقایون شما قضاوت کنین، من درست میگم یا رفیقم.
-
برادرا دقت کنین! ما الان میخوایم مسیر جنبش رو بگیم!.
-
داداشا شما که قبض تلفن براتون نمیاد! یه زنگ به آقا نتانیاهو بزنین، بگین برنامه فردا چیه!.
-
برادرا من میرم بخوابم، موبایلم رو برای صبح زود روی زنگ میذارم یه وقت از خواب نپرین!.
-
داداش من ساعت 12 باید قرص بخورم، بین مکالمات و من و رفقا، یادآوری کن.
-
داداش ها سرفه میکنن جلوی دهنشونو بگیرن!.
-
برادرا خیلی خوشحال شدم. تا فردا

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:20 ب.ظ

آخه چرا به روزز نمی کنید ؟گرفتاری شدیما.............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد