گلگشت

گاهی یک لبخند پایان خستگی است. امیدوارم اینجا مهمان یکی از آن لبخندها شوید.

گلگشت

گاهی یک لبخند پایان خستگی است. امیدوارم اینجا مهمان یکی از آن لبخندها شوید.

یک مکالمه در 2 جهت

قبل از ازدواج ٠٠
٠
مرد: آره، دیگه نمی‌‌تونم بیش از این منتظر بمونم.
زن: می‌‌خواهى من از پیشت برم؟
مرد: نه! فکرش را هم نکن.
زن: منو دوست داری؟
مرد: البته!
زن: آیا تا حالا به من خیانت کردی؟
مرد: نه! چرا چنین سوالى می‌‌کنی؟
زن: منو مسافرت می‌‌بری؟
مرد: مرتب!
زن: آیا منو می‌‌زنی؟
مرد: به هیچوجه! من از این آدما نیستم!
زن: می‌‌تونم بهت اعتماد کنم؟
٠
٠
٠
بعد از ازدواج
همین متن را این دفعه از پائین به بالا بخوانید
نظرات 5 + ارسال نظر
فرزاد سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ب.ظ http://delshodehgan.blogsky.com

سلام خیلی جالب بود
ولی من زیاد موافقش نیستم میشه به زندگی کمی بهتر نگاه کرد

موفق باشید

ژاله چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:24 ق.ظ http://deltora.blogsky.com

تو هم وب خوبی داری
ممنون که سر زدی
سعی کن توی وبلاگت عکس بیشتر بذاری تا وبلا گ جذاب تری داشته باشی
بازم بهم سر بزن

بای تا های

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ب.ظ

خیلی توپ بود .......................البته یهجورایی حقیقت هم بود.

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:50 ب.ظ

طاها خلیلی خندیدولی نظری نداد.
فکر کنم خجالت کشید .

فاضل پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:13 ب.ظ http://tadaee-to.blogsky.com

سلام
شرمنده که دیر اومدم، البته یه خواهش دارم اونم اینکه لینک وبلاگتون رو که واسم توی وبم گذاشتید یه بار دیگه کنترل کنید. دهن مهن سرویس شد تا آدرس درست رو پیدا کردم، آخه لینک هیچ شباهتی به آدرس وبتون نداره... پس تا اینجا نیم نمره کم!!!
دختر من تو رو لینک کردم، لطفا منو لینک کن با همون اسم یه ذره محبت.
راستی وب آپ شد با یه متن قشنگ، خوشحال میشم بیای نظرتو بدی.
منتظر حضورت هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد